labelاقتصاد و بازار, چندرسانه‌ای, گالری
commentبدون دیدگاه

نقد و بررسی فقهی بازاریابی شبکه‌ای در نوزدهمین نشست تخصصی «اقتصادنا»

شبکه اجتهاد: نوزدهمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «اقتصادنا» با عنوان «نقد و بررسی فقهی بازاریابی شبکه‌ای» با سخنرانی دکتر مهدی طاحونه‌بان، کارشناس کسب‌وکارهای مجازی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و حجت‌الاسلام سیدمهدی نریمانی، مؤلف کتاب فقه و بازاریابی چندسطحی و حجت‌الاسلام عبادی رئیس مؤسسه طیبات قم، به همت هیأت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه خراسان، ۲۶ مهر در مدرسه علمیه سلیمانیه برگزارشد.

در بحث پیرامون این مطلب، شرکت کنید

اطلاعات مرتبط

local_offerسایر طبقه‌بندی‌ها: , ,

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست